Thursday, March 18

Who could ever get the hang of a Thursday....

Ok, so today was Thursday. One day before Friday. 3 days after Monday. A day that just hangs in the air like an apostrophe. I never did understand Thursdays..

And on another note. BP is up and down like a working girl's panty during the soccer world cup... Yesterday morning I hit the high pressures with a massive 172/105. Without even getting mad. Before breakfast. So I sat and became calm and collected, and 10 minutes later it came down to 153/94. And I did not even cheat with my pills, or with salty stuff.. Last night it was a moderate 126/86. Much better. Even after all the damn traffic. This morning was a tad high again, with 148/94, and after dinner and a bit of Molly en Wors it came down to 112/67.

Moving right on. Had a nice brisket (without fat) stew, with veggies, pumpkin and brown rice. (I made it, without adding my well-known sauces.. Even Lovey was impressed!!) My body is adapting to eating way less.. (Sounds like weigh-less, doesn't it?) No more before-sleeptime-snacks, which really was the death of me. No more chewing on chips in bed before switching off the bedside lamp. No more...

I felt so proud again this morning. A shirt that last week sat quite tight, but not as tight as the week before, now sits loose.. I know it's not much, but for me it's a reason to go on, because it means a few more centimeters have disappeared into the big blue yonder. My pants fasten easier, and I really, really like that!

I'm listening to David Bowie - Space Oddity while typing.. Was one of my way-back favourites..

En dis nou tyd vir Afrikaanse kommentaar gelewer deur die uwe. Die verkeer tussen Pretoria en Johannesburg suig nog steeds eiers. Veral van die R21 tot by John Vorster in Centurion in die oggend. En dan Buccleugh. My gunsteling vloekwoord. Buccleugh. Siesa. Snaaks genoeg, vanmiddag was die wisselaar so oop en wyd soos die Karoo!! So ek kon met 'n aangename spoed huis toe ry. Terwyl ek 'n appel tand. Het julle geweet appels is eintlik damn lekker?

En die aan-die-slaap-rakery agter die stuur word al hoe minder. Dalk omdat ek deurslaap in die nag. En nie meer 3-4 keer opstaan om te piepie nie. Want my bloeddrukpilletjie wat ek in die oggend drink ontwater my. En die aandpilletjie maak blykbaar die are oper, wat suurstoftoevoer regoor die liggaam verbeter.

Tot die pers enkels waarmee ek dalk my ruimte-afkoms kon bewys, is aan die verdwyn. Dit dui daarop dat die bloedsomloop regtig verbeter.

Ek wonder net soms hoe kon ek my liggaam so mishandel en laat gaan het.. en dan onthou ek dat dit in die vorige millenium begin het, en baie jare se abuse moet ek nou baie vinnig ongedaan maak. Want ek wil Desember gaan tandem. Klaar gereël. Op 95kg het 'n pel van my (wat lisensie het om te vlieg) belowe hy sal dit organize en my persoonlik opvat om te spring.

So dink aan my en moenie ophou bid vir my nie.

En ook vir my liefie. Haar broeke val al af! Shame, en sy het nie juis 'n wye klerekas nie. So die naweek gaan ons probeer broeke invat. Dink maar aan ons!!!

Vandag se ramblings is aan julle gebring deur die groeisel in my koffiekoppie.

Lekker slaap!

En Ryno, jy is nou 'n grootmens. Welkom in die wêreld van die grootmense. Weet dat jou oom Johan BAIE trots op jou is ne? En ek soek GOEIE matriekuitslae, anders volg ander slae........

Lekker slaap!

Nag ou Grote!

1 comment:

Nella said...

I am proud of you boet!!!
Will not stop praying for you and Cath.. we know you can do it.. so glad you are...

We love you stacks!