Monday, May 25

Flu-season en hoes-hoes

Donderdag het ek begin goor voel, en liefie besluit ek moet maar eerder Vrydag tuis bly en dokter toe gaan. So is ek toe nie Vrydag werk toe nie, maar eerder dokter toe met wat ek voel die begin van 'n grieperige gevoel is. Beduie sy ek moet maar net pille kry en dan net rustig die naweek tuis bly. As if that's going to happen...

Saterdag rustig, en toe rolbal toe. Speel my game, kry my gaai mooi geskop (21-2). Merk 'n game. Liefie verloor haar game 21-1, maar vat baie lank want sy staan hulle so een-een af.. Drink 'n bier of so, en huis toe. Lekker groot vuur gemaak. En klein stukkie vleis gebraai. En Sondag sommer net sleg rondgehang en absoluut niks gedoen nie. Soos dit hoort. Want ek voel maar goor en vol notte.

En nou is dit Maandag en ek sit by die werk en my kop voel dik en die neus loop en die warmte agter my oë voel warm en ek voel nie juis baie opgewonde oor die lewe nie. So die gaan 'n lááng week wees.

Sal maar sien hoe ek dit maak :)

Groete ou Grote, en jammer om van die een brakkie te verneem. Darem is Swieties nog in die rondte..

No comments: