Monday, May 18

Ek raak uit titels uit.. Ouderdom.

En so kom ons by nog 'n opdatering van wat in die lewe van Willeboer (dis nou die uwe) en sy groepie gesinslede aan die gang is. Ja ek weet dis vervelig, maar ten minste maak dit my onthou wat in my lewe gebeur en/of aangaan :)

Raait, hier is dit:

  • Word toe gevra of ek my Saterdag singles Vrydagmiddag kan speel. Kry af by werk, gaan klub toe, en kry goeie draggie slae by Marius R. 21-1. My een punt in die 2de kop opgetel. Kon daarna net nie terugkom nie. 
  • Vat Saterdag Mike en Elaine om te gaan shop. Shame, hulle sukkel erg sonder 'n kar!
  • Saterdag gemerk terwyl liefie en Riana hulle game klaarmaak, liefie verloor 21-16, wat damn goed is! Kuier lekker by die klub tot laterig. Blykbaar het 32Bn hulle reunie ook daar gehou.
  • Sondag net rustig gevat en Buries se Swarra se pc reggetjommel. In ruil vir die hek wat laasweek herstel is. 
  • My jongste en enigste beduie Donderdag dat haar liefdeslewe oppetjorts is. Duidelik moet die laaitie wat haar hartjie gebreek het, oppas. Sy knieë gaan baie ernstig verniel word as ek hom teëkom!
En dis in kort alles wat in my saai lewe gebeur het. Hopelik is daar bietjie meer opwinding in die toekoms, alhoewel ek die rustige stilte waardeer.

Groetnis! En vir jou ou Grote!

No comments: