Tuesday, May 5

Bolle rol en lankstaan

So breek 1 Mei toe aan, en Cherise moet gaan kompetisie speel. Ons almal tou maar af Wingate toe en sit rustig. Volgende oomblik beduie die mense daar hulle soek merkers. Ek seg nog so ewe maar my skoene is nie reg nie, toe work ek vertel maar my skoene sal nie probleme veroorsaak nie, ek moet merk. En daar is ek pens en pote in die son. Heeldag. Met 'n denim, bruinerige hemp en my werkskoene. En die son skyn. Darem my sonbril byderhand. En ek staan en ek merk. 3 rondtes. In die son. Kry darem na elke game 'n bier vir my moeite :) Einde van die dag is ek stokflou. Word vertel ek moet die Saterdag ook merk, asjoublief. Trek net whites aan ook dankie.

Kom by die huis, maar sommer net hammies en gaan rus. Pootuit.

Saterdag. Vroeg op. Whites aan. Wingate toe. Liefie bly tuis, sy wil leer. Ek en Brad en Cherise is op die baan, ek en Brad merk, sy rol. 2 lang games. Darem die keer 'n hoed saamgevat.

Na die games lekker geginnegaap saam met die rollers, en toe PHSOB klub toe vir die finals. En van daar af huis toe. Sommer net pops en chips vir aandete. Te moeg om nog te dink aan kosmaak!

Kom loer Marius, Joy en Blondie in om Cherise (wat 'n hele paar doppe sterk staan) terug te bring. En kuier. Tot laat.

Sondag net gehang. Potjie gemaak en gerus. Soos ek die hele naweek wou. Maar nou ja, dit was lekker. Uitputtend, maar lekker.

Moral of the story, as mens na enige rolbal game toe gaan, trek maar verkieslik jou whites aan, mens weet nooit wanneer jy betrek word vir 'n game of om te merk nie..

Groetnis ou Grote. Neels wil hĂȘ ek moet bietjie kom inloer. Sal maar so maak, of hoe?


No comments: