Tuesday, August 3

Die groot Droogte van 2010.....

Sit ek en die Wit Bojaan laaas Saterdag en filosofeer oor die lewe met so 'n lekker lang goue koue in die klou. En ons gesels. En ons praat. Oor die lewe, geldmaak, Desember se vakansie, werk, kinders, ensomeer. So in die middel van 'n sin beduie die man "Ek is klaar." Ek dog hy meen met sy bier, so ek roep die Ingelsman vir 'n refill. "Nee", reken hy, "Ek soek nie nog ene nie. Die een is nog half, maar ek is klaar." Vra ek wat hy meen. Beduie hy van onse gewigte, en bierdrink, en minder eet, en gewigtig ligter raak, en ons moet nou die ding saam aanpak. Ek beduie ek sal net eers die kas in die yskas wil klaarmaak, voor ek my in so iets begewe. Maar nee, die man is beduidelik ernstig, en reken as mens uitstel, kan mens maar net sowel los.

Maak toe soortvan sin, en ek roep die Ingelsman nader. Beduie vir hom hy is die wenner van 2 halwe biere en die kas in die yskas. En nou, tot so die middel Desember, wanneer my verlof begin, is daar niks bier op my horison nie. Ek drink ook my pilletjies baie mooi, en wil kyk om 'n minimum van so 30kg teen Desember ligter te wees. Dit gaan 'n massiewe duik aan my pens veroorsaak, dis verseker!

Ek en Liefie stap nou met onse klein Tjoklits in die middae, soms vat ek vir ou Della saam, en ander kere die kinders se Noodles. Sommer net so parkie toe en terug stappie. Vir ontspanning, siet jy?

By die werk, nou ja, ek verdien my salaris, ek gee my pond vleis plus, en sit nog elke dag in verkeer vas. Wens daai Gautrein kom nou in beweging!

Laasweek by ou Grote hulle gaan sop eet. Die man is darem weer aan die beweeg, maar nog stadig en vol pyne. Darem is hy aan die beweeg. Dis al wat tel.

In alle geval, ek maak nou klaar ne?

Geniet hom!

Nag ou Grote!

No comments: