Tuesday, June 9

Van kuier naweke en nuwe karre

So is nog 'n week daarmee heen en is dit nou tyd vir die opdatering oor wat in die Willetroppie se lewens aangaan. En wat 'n week was dit nie. So tussen die hoes en blaf en griep en begin koudkry het ons darem oorleef. Hoogtepunte was:

  • Vrydagaand by Mamma en Lulu 'n draai gaan maak om Amanda se stofie vir Willie deur te neem.
  • Saterdag vir Cherise gevat dat sy haar oor kan laat deurboor, toe liefie gevat om 'n kleertjie te loop koop, toe die Willetroppie gevat dat my kar deeglik gewas kan word.
  • Saterdagaand gaan loop kyk ons Treurgrod van Steve. En dis 'n fliek wat jou onder die gat skop en sê dat jy moet wakker word en die koffiebone ruik. Ons land is in 'n krisis, met die plaasmoorde. En dis nie 'n grap nie, dis ernstig.
  • Sondag vroeg op, algar klub toe. Liefie speel singles game en Cherise pairs. Ek merk en Brad leer. En na die tyd kuier ons weer onsself mis. Soos gewoonlik. 
  • En gister, Maandag, eish. My nuwe wa. Skelrooi, ok, Jupiter Red CLA220 CDI. MOOI. Baie baie mooi. Kompleet met sondak, satnav, en alle bells en whistles om 'n kar 'n motor te maak. Dankie liefie, die Willeboer gaan flippen lekker ry vir die volgende 10 maande!
  • En daar was alweer 'n ligte familietwis oor Mamma se interwebs wat deur Edupac betaal word en wat blykbaar bietjie rof oor die limiete was. En almal word beskuldig. Draai toe uit dat dit Windows se auto-updates was wat bietjie groot data gedownload het. Maar nou ja, die familie is uniek. 
As for the rest, ek wens net ek kan van die griep ontslae raak, maar dit sal seker nog gebeur. En toe kry ek inflammasie van my linkerskouer (alweer) en dis eina. Maar handevol Ibuprofen en ons is weer amper fighting fit. 

En so lyk die rooi wa..




Mooi né.

Groetnis ou Grote, Mis jou!


No comments: