Sunday, July 4

Sunday Evening, all is well

We've lived through another week, the soccer quarterfinals have come and gone, dreams were made and destroyed, and we are all still alive. A weekend without rugby, though. BORING! Darem kans gehad die naweek om my garage/werkswinkel/stoorplek/speelplek te tackle, saam met die ingelsman, en Boeta. Eintlik Boeta se inspirasie met sy garage wat my oortuig het dat ek bietjie weer myself na myself toe moet bymekaarmaak, en ophou Jona speel.

Toe preek 'n gasprediker vanmore ook nog oor Jona. How apt!

Gesondheid is nog OK, voel bietjie gorerig, maar daar is nie kans vir siekword nie. Te veel werk in die pyplyn... Dan moet ek nog sometime die kardioloog loop besoek. Sal maar wag tot liefie dit organize. As for the rest, same old, same old. Wens net die winter wil vinniger wyk. Ek kry koud.

En dis maar dit.

Nag ou Grote. Beterskap!

No comments: